dinsdag 22 oktober 2013

Private - James Patterson

Private - James Patterson

Allereerst even dit: ik ben James Patterson gaan lezen, omdat de naam van de schrijver op Pattinson lijkt. Ja, echt. Dit is echt de manier waarop ik mijn boeken uitkies. Soms pakt het heel naar uit, maar in dit geval niet.
Private is het eerste boek in de serie en gaat over Jack Morgan, de eigenaar van het detective bureau Private. Hij runt zaken voor de rijkste der aarden, want je gaat naar Private toe als je discretie wilt. 

In dit boek wordt Jack geconfronteerd met de moord op zijn ex en nu vrouw van zijn beste vriend. Natuurlijk houdt Jack zich niet aan de regels waar de politie zich aan moet houden, en doet alles wat in zijn macht ligt om uit te zoeken wie de moordenaar is. 

Dit is niet het eerste boek wat ik van James Patterson heb gelezen, maar omdat het een serie is, wilde ik toch met dit boek beginnen. James Patterson schrijft over het algemeen spannende boeken zonder weinig romantiek. Don't Blink is ook zo'n fijn boek. Ook dit boek maakt hij het weer waar, het boek is bijna niet uit mijn handen geweest en heb het vrij snel uitgelezen. 

Eindoordeel: 9/10

Uitgever: Cargo
Aantal pagina's: 384
Genre: Thriller
ISBN: 9789023483649
Taal: Engels & Nederlands



Wissel je gespaarde Air Miles in bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen