vrijdag 31 januari 2014

Vrijdag Column: Boekenbingo


Als boekennerd wil ik soms wel eens een uitdaging. En toen kwam vriendin Kim op de "Boeken Bingo".

Het lijkt me vrij duidelijk, dit jaar probeer ik gewoon alle boeken die op deze Bingo kaart staan te lezen en dat zorgt er hopelijk ook voor dat ik dit jaar 100 boeken lees. Vorig jaar weet ik niet hoeveel boeken ik gelezen heb, dus dit jaar is er de Excel lijst die ik bij hou. Geen lijstjes in agenda's of telefoons, gewoon op m'n betrouwbare iMac.

Ik ben al aan het eerste boek bezig, namelijk "A book with non-human characters" (en eigenlijk ook "A book your friend loves"), mijn huidige boek is me namelijk kado gedaan door Kim en gaat over vampieren. Het is "Halverwege het graf" van Jeaniene Frost (het eerste deel van de Nachtjagers serie). Binnenkort volgt hier natuurlijk de recensie. Als ik verder zou gaan lezen in deze serie, kan ik ook gelijk "The Second Book in a series" afstrepen. Joehoe! Dat gaat snel!

Doe je ook mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen