dinsdag 5 augustus 2014

Nieuwe URL

Dag lieve lezers,

Sinds een aantal maanden ben ik flink aan 't bloggen geslagen, zeker over boeken. Naarmate ik meer schreef over boeken, begon mijn bloggershartje flink te kloppen.

Ik hou van schrijven. Van jongs af aan ben ik al aan 't schrijven. Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn eerste zogenaamde krant uitbracht, met allerlei kleine berichtjes die ik zelf verzonnen had.

Ook mijn liefde voor boeken is iets wat ik al heel vroeg ontdekte. Een boek kan je meenemen naar een andere wereld, een andere tijd en je laten inleven in andermans gevoelens.

Die combinatie van liefdes was dan ook de reden om dit blog op te starten. Maar ik wil meer. 'Femke leest' dekt niet meer de lading van onderwerpen waar ik over zou schrijven. Er is namelijk nog zoveel meer in de wereld dan alleen boeken.

Na wat brainstormen was ik eruit: 'More Delight'. Achter deze naam zit een verhaal.

Toen ik voor het eerst ging inchecken in een hotel in Engeland, en ik mijn achternaam zei (De Ligt), maakte ik er Delight van. Gewoon, omdat dat makkelijker is. Je hebt ook gelijk een lolletje met de receptionist, want ja, iedereen wordt daar toch blij van?

Sinds twee jaar ben ik getrouwd. Dan wordt het nog grappiger, want mijn naam is nu De Moor-de Ligt geworden. Ook de hele reden dat ik mijn eigen naam heb gehouden en die gecombineerd heb met die van mijn man. More Delight dus.

Op mijn nieuw blog 'More Delight' kun je dan ook lezen over alles wat mij blij maakt. Van boeken, films, series, maar ook fotografie, lifestyle, koken en psyche. Ik ben nu eenmaal geïnteresseerd in twintigduizend dingen.

Als je op deze link klikt, volg je gelijk mijn nieuwe blog via Bloglovin. Ook mijn facebook pagina is aangepast. Twitter is hetzelfde gebleven.

Ik hoop je op mijn nieuwe site te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten